• Vi finns

POLEN

KINA

• Kablage

Kundanpassade kablage för tillverkningsindustri med kort leveranstid

Kabelstammar och batterikablar anpassade för er

• Hos oss på ASSO hittar du allt inom kablage med tillhörande montage. Produkter av hög kvalitet som fungerar till alla branscher och för alla typer av projekt, såväl små som stora.

Vår produktion som genomgår rigorös kvalitetskontroll består inte endast av tillverkning av kablage, flatkablar, gjutna kablar och kabelstammar med mera, utan även av montage av lådor, paneler, skåp samt lödning och komponentberedning i ESD-utrymmen.

Vad letar ert företag efter?

Här kan du beställa kablage, kabelstammar, batterikablar, flatkablar, gjutna kablar, kabelstammar, modularkablar och ffc-kablar. Vår tillverkning är certifierad enligt SS ISO 9001:2008.

• Vi anpassar vår tillverkning efter kundens önskemål, om det existerar speciella krav säkerställer vi dessa vid kontraktsgenomgången. Tillverkning och offerter utgår från våra kunders underlag och krav, men där det är möjligt kommer vi alltid erbjuda ett prisvärt alternativ. I vårt produktionsgalleri kan du se vår tillverkning. Galleriet uppdateras kontinuerligt.

Varmt välkommen att ta kontakt med oss för små som stora projekt!

• produkter

Design av Intendit Webbyrå